Toimitusehdot

Tuotteiden ostaminen Minifinder-verkkokaupasta on turvallista ja nopeaa. Lisäät vain  tuotteet ostoskoriin ja siirryt kassalle. Kassalla valitset mieluisan maksu- ja toimitusvaihtoehdon ja vahvistat tilauksen.

Tilaukset käsitellään ja toimitetaan nopeasti, jopa tilauspäivänä, mikäli tilaus on tehty ennen klo 15.00.

Jos sinulla on kysyttävää, soita tai lähetä sähköpostia meille:
Puhelin: 09 2211 466
Sähköposti: myynti@minifinder.fi

 

Toimitusaika

Varastossa olevien tuotteiden toimitus on 1-2 päivän sisällä tilauksesta.

Jos tavaraa on tilaushetkellä varastossa, on sinun mahdollista noutaa se jo seuraavana arkipäivänä ja vaikka toiselta puolelta Suomea.  Saat  Postin JJFI -tunnuksen heti kun tuote siirtyy pakattavaksi.

Emme voi vaikuttaa toimitusaikaan jos toimituksen pitkittyminen johtuu kolmannen osapuolen virheestä, lakosta tai luonnonmullistuksista.

 

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii
Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja
luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella
tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä
on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan
ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com [1]

 

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa
Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja
luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten
perinteinen verkkomaksaminenkin.

 

Yritysasiakkaat

Laskutamme yritysasiakkaita. Tilauksen lisätietoihin on vain lisättävä Y-tunnus ja mahdollinen verkkolaskutustunnus.  Laskustusaika on 10 päivää netto. Veloitamme laskutuslisän. Pidätämme oikeuden tarkistaa laskulla maksavan asiakkaan luottotiedot Suomen Asiakastieto Oy:n luottotietorekisteristä.

 

Palautukset

Mahdolliset tuotteeseen liittyvät reklamaatiot pitää tehdä asiakaspalveluumme 7 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Sinulla on 30 päivän palautusoikeus siitä hetkestä kun olet tuotteen vastaanottanut. Voit joko vaihtaa tuotteen uuteen tai saada rahapalautuksen.

Palauttaessanne tuotteen, mainitkaa Postin henkilökunnalle, että kyseessä on ASIAKASPALAUTUS. Kenenkään ei itse tarvitse ruveta maksamaan palautuskuluja. Muistathan, että palauttamasi tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja käyttämätön.

 

Palautusohjeet

Jos haluat jostain syystä palauttaa tilatun tuotteen, katso seuraavat ohjeet:

Ole yhteydessä asiakaspalveluumme, yhteystiedot sivuston alussa, ja sovi jatkotoimenpiteistä.
Kun olet sopinut mahdollisesta palautuksesta, paketoi tuote tuotepakkaukseensa samalla tavalla kun se oli sinulle saapuessaan. Katso että jokainen ohjevihkonen ja pakettiin kuuluva osa on pakattu oikein. Paketoi tuotepakkaus erilliseen pahvilaatikkoon/pahviin – älä lähetä tuotetta ilman suojaavaa paketointia. Laita paketin mukana tullut tilausvahvistus palautettavan paketin mukaan. Postissa Asiakaspalautus (saat ohjeet asiakaspalvelustamme). Olet vastuussa lähetyksestä ja sen kunnosta siihen asti kun se meille saapuu.

Pidätämme oikeuden periä palautuskustannukset asiakkaalta jos asiakaspalautus on tehty aiheetta tai toimitusehtojen vastaisesti.

 

Tietosuojakäytäntö

Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Yhteystietoja ei luovuteta eteenpäin eikä niitä käytetä suoramarkkinointiin tai mihinkään muuhunkaan tilauksen toimitusta koskemattomaan asiaan.

Manuaalinen aineisto säilytetään niin, etteivät ulkopuoliset tai muut kolmannet osapuolet pääse rekisterin tietoihin käsiksi. Kaikki vanhentunut tai virheellinen tieto hävitetään.

Elektronisesti talletetut tiedot tiedot säilytetään niin, etteivät ulkopuoliset tai muut kolmannet osapuolet pääse rekisterin tietoihin käsiksi. Kaikki vanhentunut tai virheellinen tieto hävitetään.